Γλωσσα
Ελληνικά
Εμπορική Ανάπτυξη Ξενοδοχειακών Μονάδων σε ψηφιακό περιβάλλον
Ελληνικά
80 ώρες
Curriculum endorsed by the University of Northampton
Online
Στα πλαίσια του παρόντος ολοκληρωμένου προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τόσο θεωρητικές γνώσεις αναφορικά με την εμπορική αξιοποίηση της τουριστικής τους μονάδας στο σύγχρονο περιβάλλον της ψηφιακής επιχειρηματικότητάς, όσο και πληθώρα πρακτικών δεξιοτήτων που άπτονται της online προώθησής και διαχείρισης της. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ο εκπαιδευόμενος θα αποκτήσει μια ολιστική αντίληψη για τους εναλλακτικούς τρόπους εσόδων και θα καλυφθεί ένα ευρύ φάσμα από πολύτιμα εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές για τη διαδικτυακή προώθηση ενός ξενοδοχείου, όπως τα Google Ads, τα Social Media, το Content Marketing και το SEO. Ολοκληρώνοντας το παρόν πρόγραμμα, θα είναι κανείς σε θέση είτε να διαχειριστεί την online προώθηση και να αξιοποιήσει επαρκέστερα την τουριστική του μονάδα εμπορικά, είτε να ελέγχει και να καθοδηγεί σαφώς αρτιότερα τους συνεργάτες/υφιστάμενους που θα έχουν αναλάβει τους τομείς αυτούς.
Το πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο από το University of Northampton (Curriculum endorsed by the University of Northampton), που έχει λάβει το Χρυσό Βραβείο Αριστείας στη Διδασκαλία TEF (Gold in the Government’s Teaching Excellence Framework) & βρίσκεται στην 21η θέση στην κατάταξη Impact Rankings 2021 for UK Universities & στην 200η θέση παγκοσμίως.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών οι φοιτητές εκπαιδεύονται σε λογισμικά προγράμματα της Epsilon Net (Pylon) ,της HIT (Protel, Ermis Pro,symPOSium), Hotel Availabilities (HotelAvailabilities Channel Manager), BookOnLine (BookOnlineNow), που είναι εγκαταστημένα σε περισσότερα από 2500 μονάδες.
Διδάσκουν στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες με άρτιο ακαδημαϊκό υπόβαθρο και διδακτική εμπειρία σε Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Δυνατότητα Online Μαθήματων και παράλληλη επιλογή επαναλήψεων μέσω μαγνητοσκοπημένης παρακολούθησης μέσα από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή πρόσβασης (PC, Tablet και Smartphone).
Αποκλειστική συνεργασία του Κολεγίου με το δίκτυο της Epsilon Net και πρόσβαση σε περισσότερες από 1500 εγκαταστάσεις στον χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης.
Η ενότητα αυτή έχει στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου να κατανοήσουν την διαδικασία της διαχείρισης συμβολαίων με τους Tour Operators, τους Online Travel agents και τα ταξιδιωτικά γραφεία. Η διαχείριση συμβολαίων αποτελεί εξαιρετικά σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη των επαγγελματικών δραστηριοτήτων αλλά και των διαπροσωπικών σχέσεων των επαγγελματιών του τουρισμού.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, μέσα από real case scenarios, θα γίνει αντιληπτή η σημασία, η πολυπλοκότητα αλλά και οι προκλήσεις του σχεδιασμού και της υπογραφής ενός συμβολαίου. Ο επαγγελματίας θα κατανοήσει το πως να ενσωματώνει τους στόχους της επιχείρησής σε κάθε συμβόλαιο ώστε να καταφέρει να μειώσει στο ελάχιστο τυχόν απειλές ή αποτυχίες.
Μαθησιακοί στόχοι
Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος της διδακτικής ενότητας θα είναι σε θέση
• Να κατανοήσουν καλύτερα τις εταιρείες του κλάδου, τις μεταξύ τους σχέσεις και τις επιδιώξεις τους.
• Να αποφεύγουν τους κινδύνους και τις απειλές που μπορεί να προκύψουν με την υπογραφή ενός συμβολαίου
• Να κατανοήσουν την διαφορετικότητα στην σύναψη των συμβολαίων και τα βήματα που ακολουθούνται με στόχο την μεγιστοποίηση του αριθμού των κρατήσεων τόσο κατά τη διάρκεια της σεζόν όσο και πριν από αυτή.
• Να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τα τουριστικά συμβόλαια σε περιπτώσεις κρίσης (πανδημίες, οικονομική κρίση κτλ)
• Να βελτιώνουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες και τελικά να μεγιστοποιούν τα οφέλη της επιχείρησης τους από τα τουριστικά συμβόλαια
Η τουριστική βιομηχανία έχει σαφώς διαφοροποιηθεί, ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία, με την είσοδο του online στη διαδικασία των κρατήσεων δωματίων ξενοδοχείων. Ο όρος online travel business καλύπτει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων που ξεκινούν από την στιγμή που ο πελάτης αποφασίζει να πάει διακοπές αλλά και μετά την επιστροφή του. Η διαδικασία εύρεσης ξενοδοχείου, μεταφοράς, εκδρομών αλλά και δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια των διακοπών έχει πλέον μεταφερθεί κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στο περιβάλλον του διαδικτύου. Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως ανήκει πλέον σε εταιρείες όπως η airbnb, η booking.com, η expedia, η Hotelbeds κτλ.
Θα μελετηθούν ιδιαίτερα οι περιπτώσεις τόσο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, όσο και του φαινομένου της εταιρείας airbnb. Θα γίνει ανάλυση των θετικών και των αρνητικών επιπτώσεων των εν λόγω εταιρειών με την μελέτη πραγματικών υποθέσεων αλλά στατιστικών στοιχείων. Ο επαγγελματίας θα είναι σε θέση να αξιολογήσει τα στοιχεία και να λάβει στρατηγικές αποφάσεις για τις πωλήσεις του ξενοδοχείου.
Αποτελέσματα μάθησης
Οι εκπαιδευόμενοι μετά το πέρας του μαθήματος, θα είναι σε θέση μέσα από πραγματικά case studies:
Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν όλες οι βασικές αρχές του Digital Marketing, σε συσχέτιση και με τον ξενοδοχειακό κλάδο. Παράλληλα, θα τεθούν οι θεωρητικές βάσεις για τη δημιουργία μιας αποδοτικής στρατηγικής. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων στην ενότητα αυτή θα εξεταστούν τα εξής:
Αποτελέσματα Μάθησης
Με το τέλος αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
Στην ενότητα αυτή θα δοθεί έμφαση στη στρατηγική περιεχομένου μιας τουριστικής μονάδας σε όλες τις εκφάνσεις της, από το περιεχόμενο που αφορά κριτικές και αξιολογήσεις, μέχρι το περιεχόμενο που θα διαμοιράζεται μέσω των Social Media και θα αποστέλλεται μέσω των Newsletters. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων στην ενότητα αυτή θα εξεταστούν τα εξής:
Αποτελέσματα Μάθησης
Με το τέλος αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
Στην ενότητα αυτή θα γίνει αναφορά στο σκέλος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής digital marketing, με ιδιαίτερη ανάλυση σε βασικά κανάλια digital marketing όπως τα Google Ads, τα Social Media Ads και το SEO. Παράλληλα, στα πλαίσια της στρατηγικής, θα αναλυθούν οι ενότητες των metrics, του budgeting και των projections, ώστε κάθε τουριστική μονάδα να μπορεί να υπολογίζει τι χρειάζεται να επενδύσει και τι αναμένεται να επιτύχει. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων στην ενότητα αυτή θα εξεταστούν τα εξής:
Αποτελέσματα Μάθησης
Με το τέλος αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
Στην ενότητα αυτή οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ετοιμάσουν και να παρουσιάσουν την προτεινόμενη στρατηγική digital marketing για τη δική τους τουριστική μονάδα, λαμβάνοντας πολύτιμα σχόλια και επιλύοντας όποιες πιθανές απορίες δημιουργηθούν. Πλέον, θα είναι έτοιμοι και πλήρως εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να την υλοποιήσουν.
Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, με το ενδιαφέρον των τουριστών να παραμένει αναλλοίωτο – αν όχι αυξανόμενο – τα τελευταία χρόνια. Τα τελευταία χρόνια τα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων έχουν διαφοροποιήσει δραστικά τα δεδομένα για μια επιτυχημένη εμπορική στρατηγική μιας τουριστικής μονάδας. Ειδικά, ο κλάδος του digital marketing συνεχίζει να καθιερώνεται χρόνο με το χρόνο ως ένα κύριο εργαλείο online πωλήσεων και ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν και κλείνουν τις διακοπές τους διαδικτυακά. Έτσι, για τη βέλτιστη εμπορική αξιοποίηση και ανάπτυξη μιας τουριστικής επιχείρησης έχει γίνει πλέον μονόδρομος η άρτια και επιτυχής online παρουσία της (μέσω Website, OTAs, Social Media, Paid Ads κ.α.), με στόχο τη μακροχρόνια βιωσιμότητα και κερδοφορία της.
Με εύστοχες online διαφημίσεις και με ευνοϊκές συνεργασίες με OTAs ένα ξενοδοχείο μπορεί να προσεγγίσει ένα αυστηρά στοχευμένο κοινό, με ένα άρτιο website και ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές μπορεί να τους μετατρέψει σε πελάτες, ενώ με μια συνολικότερη στρατηγική digital marketing μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση του συνόλου των ενεργειών του και να ενισχύσει όχι μόνο την προβολή και το πελατολόγιό του, αλλά ακόμα και το retention και το customer lifetime value, ισχυροποιώντας έτσι τη θέση της τουριστικής αυτής μονάδας σε βάθος περισσότερων της μιας ή των δύο σεζόν.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ώστε να εφοδιάσει τους ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων, τους ανθρώπους που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης αυτών και φυσικά όσους θέλουν να ξεκινήσουν να ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο, με ένα ευρύ φάσμα θεωρητικών αλλά κυρίως πρακτικών γνώσεων που σχετίζονται με την online παρουσία και προώθηση ενός ξενοδοχείου. Έτσι, κάθε συμμετέχοντας θα είναι σε θέση να ορίσει και να κατανοήσει μια ευρύτερη στρατηγική digital marketing, καθώς και να υλοποιήσει ή να εποπτεύει μεμονωμένες ενέργειες ψηφιακής προβολής, που θα συνθέτουν τη γενικότερη τακτική της μονάδας. Όλα αυτά θα ενταχθούν σε ένα γενικότερο πλαίσιο ψηφιακής εμπορικής πολιτικής και τη σχέση της με τις παραδοσιακές μεθόδους.
Το Γραφείο Διασύνδεσης & Σταδιοδρομίας “EVRESIS” λειτουργεί με σκοπό να γεφυρωθεί το κενό που υπάρχει μεταξύ των φοιτητών που έχουν ολοκληρώσει την εκπαίδευσή τους και των εταιριών που δυσκολεύονται να βρουν στους σημερινούς αποφοίτους τις δεξιότητες που θεωρούν απαραίτητες. Σήμερα το EVRESIS συνεργάζεται με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, οι οποίες απευθύνονται οι ίδιες, κάθε χρόνο, στην Epsilon Net και ζητούν να προσλάβουν αποφοίτους της.
Το Γραφείο Δικτύωσης & Σταδιοδρομίας “EVRESIS” παρέχει δικτύωση και συμβουλευτική υποστήριξη σε όλους τους φοιτητές και τους αποφοίτους ή/και τους επαγγελματίες, οι οποίοι στοχεύουν στην έναρξη της σταδιοδρομίας τους, στην επαγγελματική αλλαγή ή και στην επαγγελματική ανάπτυξη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Αναλυτικά οι υπηρεσίες που παρέχει:
• Δικτύωση
• Παρακολούθηση Αγοράς Εργασίας και Ανακοίνωση Θέσεων Εργασίας
• Θέσεις πρακτικής άσκησης σε επιχειρήσεις
• Ενημέρωση για Ημερίδες Καριέρας ώστε να έρθουν οι φοιτητές σε άμεση επαφή με εκπροσώπους οργανισμών και επιχειρήσεων και να γίνει η διασύνδεση των υποψήφιων εργαζομένων με τους μελλοντικούς εργοδότες τους.
• Συμβουλευτική σταδιοδρομίας (career counseling)
• Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας (Start up)
• Συμβουλευτική επιλογής σπουδών
• Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και συνοδευτικής επιστολής σύμφωνα με διεθνή πρότυπα