DIPLOMA

Hotel Digital Commercial Development

Home // Σπουδές // DIPLOMAS // Diploma in Hotel Digital Commercial Development

Το Diploma in Hotel Digital Commercial Development έχει στόχο να δείξει σε  στελέχη του τουρισμού πώς να χαράξουν μια στρατηγική για το ξενοδοχείο στο digital marketing χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια (Social Media Marketing, Google Ads, SEO, Content Marketing)

Οκτώβριος , Μάρτιος

80 ώρες

Part time

Online

Κ.Δ.Β.Μ.Epsilon Net

Ελληνικά

Diploma

Αθανάσιος Μπερτές

Γιατί να επιλέξω το πρόγραμμα του Epsilon College;

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα

Στα πλαίσια του παρόντος ολοκληρωμένου προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τόσο θεωρητικές γνώσεις αναφορικά με την εμπορική αξιοποίηση της τουριστικής τους μονάδας στο σύγχρονο περιβάλλον της ψηφιακής επιχειρηματικότητάς, όσο και πληθώρα πρακτικών δεξιοτήτων που άπτονται της online προώθησής και διαχείρισης της. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ο εκπαιδευόμενος θα αποκτήσει μια ολιστική αντίληψη για τους εναλλακτικούς τρόπους εσόδων και θα καλυφθεί ένα ευρύ φάσμα από πολύτιμα εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές για τη διαδικτυακή προώθηση ενός ξενοδοχείου, όπως τα Google Ads, τα Social Media, το Content Marketing και το SEO. Ολοκληρώνοντας το παρόν πρόγραμμα, θα είναι κανείς σε θέση είτε να διαχειριστεί την online προώθηση και να αξιοποιήσει επαρκέστερα την τουριστική του μονάδα εμπορικά, είτε να ελέγχει και να καθοδηγεί σαφώς αρτιότερα τους συνεργάτες/υφιστάμενους που θα έχουν αναλάβει τους τομείς αυτούς.

Δωρεάν Παροχές

Κατά τη διάρκεια των σπουδών οι φοιτητές εκπαιδεύονται σε λογισμικά προγράμματα της Epsilon Net (Pylon) ,της HIT (Protel, Ermis Pro,symPOSium), Hotel Availabilities (HotelAvailabilities Channel Manager), BookOnLine (BookOnlineNow), που είναι εγκαταστημένα σε περισσότερα από 2500 μονάδες.

Διδάσκοντες

Διδάσκουν στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες με άρτιο ακαδημαϊκό υπόβαθρο και διδακτική εμπειρία σε Πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Online φοίτηση

Δυνατότητα Online Μαθήματων και παράλληλη επιλογή επαναλήψεων μέσω μαγνητοσκοπημένης παρακολούθησης μέσα από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή πρόσβασης (PC, Tablet και Smartphone).

Προοπτικές γρήγορης επαγγελματικής εξέλιξης

Αποκλειστική συνεργασία του Κολεγίου με το δίκτυο της Epsilon Net και πρόσβαση σε περισσότερες από 1500 εγκαταστάσεις στον χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Contracting

Η ενότητα αυτή έχει στόχο να βοηθήσει τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου να κατανοήσουν την διαδικασία της διαχείρισης συμβολαίων με τους Tour Operators, τους Online Travel agents και τα ταξιδιωτικά γραφεία. Η διαχείριση συμβολαίων αποτελεί εξαιρετικά σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη των επαγγελματικών δραστηριοτήτων αλλά και των διαπροσωπικών σχέσεων των επαγγελματιών του τουρισμού.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, μέσα από real case scenarios, θα γίνει αντιληπτή η σημασία, η πολυπλοκότητα αλλά και οι προκλήσεις του σχεδιασμού και της υπογραφής ενός συμβολαίου. Ο επαγγελματίας θα κατανοήσει το πως να ενσωματώνει τους στόχους της επιχείρησής σε κάθε συμβόλαιο ώστε να καταφέρει να μειώσει στο ελάχιστο τυχόν απειλές ή αποτυχίες.

Μαθησιακοί στόχοι

Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος της διδακτικής ενότητας θα είναι σε θέση

  • Να κατανοήσουν καλύτερα τις εταιρείες του κλάδου, τις μεταξύ τους σχέσεις και τις επιδιώξεις τους.
  • Να αποφεύγουν τους κινδύνους και τις απειλές που μπορεί να προκύψουν με την υπογραφή ενός συμβολαίου
  • Να κατανοήσουν την διαφορετικότητα στην σύναψη των συμβολαίων και τα βήματα που ακολουθούνται με στόχο την μεγιστοποίηση του αριθμού των κρατήσεων τόσο κατά τη διάρκεια της σεζόν όσο και πριν από αυτή.
  • Να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τα τουριστικά συμβόλαια σε περιπτώσεις κρίσης (πανδημίες, οικονομική κρίση κτλ)
  • Να βελτιώνουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες και τελικά να μεγιστοποιούν τα οφέλη της επιχείρησης τους από τα τουριστικά συμβόλαια

Digital Marketing Fundamentals for the Hospitality Sector

Στην ενότητα αυτή θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν όλες οι βασικές αρχές του Digital Marketing, σε συσχέτιση και με τον ξενοδοχειακό κλάδο. Παράλληλα, θα τεθούν οι θεωρητικές βάσεις για τη δημιουργία μιας αποδοτικής στρατηγικής. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων στην ενότητα αυτή θα εξεταστούν τα εξής:

  • Glossary of useful Terms
  • KPIs (Actionable vs Vanity)
  • Advantages vs Offline Marketing
  • Digital Marketing Channels
  • Marketing Funnel
  • Customer Journey & Touchpoints
  • SMART Goals
  • Buyer Personas
  • Competition Analysis
  • How to achieve powerful & effective Web Presence
  • Website Case Studies
  • What is UX and why is important

Αποτελέσματα Μάθησης

Με το τέλος αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Αντιλαμβάνονται πλήρως όλους τους σημαντικούς όρους και έννοιες που σχετίζονται με το digital marketing.
  • Γνωρίζουν όλα τα βασικά κανάλια digital marketing και πως το καθένα μπορεί να τους φανεί χρήσιμο ανάλογα με τους στόχους τους, ώστε να προσεγγίσουν διαφορετικά κοινά ανάλογα με το σημείο που βρίσκονται στο marketing funnel ή το customer journey τους.
  • Αντιλαμβάνονται τις ανάγκες στην ιστοσελίδα τους, ώστε να είναι ελκυστική και λειτουργική από πλευράς UX, προσφέροντας τη βέλτιστη διαδικτυακή παρουσία.

Content Strategy for Tourism Businesses

Στην ενότητα αυτή θα δοθεί έμφαση στη στρατηγική περιεχομένου μιας τουριστικής μονάδας σε όλες τις εκφάνσεις της, από το περιεχόμενο που αφορά κριτικές και αξιολογήσεις, μέχρι το περιεχόμενο που θα διαμοιράζεται μέσω των Social Media και θα αποστέλλεται μέσω των Newsletters. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων στην ενότητα αυτή θα εξεταστούν τα εξής:

  • Why Online Reputation Management is important & how to handle Reviews
  • Social Listening / Social Monitoring
  • Types of Content
  • Content Calendar
  • Crisis Management
  • Community Management
  • Email Marketing
  • Social Media Overview
  • Facebook & Instagram Business Pages
  • Social Media Content Strategy
  • Best Practices

Αποτελέσματα Μάθησης

Με το τέλος αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Αντιλαμβάνονται τη σημασία της διαχείρισης της online φήμης του ξενοδοχείου, καθώς και βέλτιστες πρακτικές για την ενίσχυσή της.
  • Γνωρίζουν όλους τους τύπους περιεχομένου και θα μπορούν να διακρίνουν ποιος είναι ο κατάλληλος ανά περίπτωση και ανά κανάλι, δημιουργώντας ένα εύστοχο πλάνο περιεχομένου.
  • Γνωρίζουν τα βασικά κανάλια Social Media και πως θα μπορούν να έχουν μια άρτια εταιρική παρουσία στο Instagram και το Facebook.

Digital Marketing Strategy & Paid Ads for Hotels

Στην ενότητα αυτή θα γίνει αναφορά στο σκέλος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής digital marketing, με ιδιαίτερη ανάλυση σε βασικά κανάλια digital marketing όπως τα Google Ads, τα Social Media Ads και το SEO. Παράλληλα, στα πλαίσια της στρατηγικής, θα αναλυθούν οι ενότητες των metrics, του budgeting και των projections, ώστε κάθε τουριστική μονάδα να μπορεί να υπολογίζει τι χρειάζεται να επενδύσει και τι αναμένεται να επιτύχει. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων στην ενότητα αυτή θα εξεταστούν τα εξής:

  • Facebook Pixel Setup (Tracking)
  • Facebook & Instagram Campaigns Objectives
  • Social Media Ads Strategy
  • How Search Engines Work
  • SEO Ranking Factors
  • On Page & Off Page SEO
  • SEO Strategy
  • How Google Search Ads Work
  • Keyword Research
  • Google Search / Display / YouTube Ads Best Practices
  • Create Google Ads Account
  • Setup Google Search Ads Campaigns
  • Tracking Performance
  • Google Analytics
  • Combine & Track Offline Marketing Actions
  • How to increase conversion rate of your hotel
  • Digital Marketing Tactics
  • How to setup your Hotel’s Digital Marketing Strategy
  • Budgeting & Projections

Αποτελέσματα Μάθησης

Με το τέλος αυτής της ενότητας, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Δημιουργήσουν καμπάνιες πληρωμένων διαφημίσεων στη Google, το Instagram και το Facebook, ώστε να προωθήσουν το τουριστικό τους κατάλυμα.
  • Αντιλαμβάνονται πως λειτουργεί το SEO, γιατί είναι σημαντικό και ποιους παράγοντες θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους για την ενίσχυσή του.
  • Κατανοούν πώς θα παρακολουθούν και θα αξιολογούν τα στοιχεία και τα δεδομένα από την ιστοσελίδα τους και από τις διαφημιστικές τους καμπάνιες
  • Προϋπολογίσουν εύστοχα τόσο το ιδανικό διαφημιστικό τους budget όσο και τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Hotel Digital Marketing Presentation

Στην ενότητα αυτή οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ετοιμάσουν και να παρουσιάσουν την προτεινόμενη στρατηγική digital marketing για τη δική τους τουριστική μονάδα, λαμβάνοντας πολύτιμα σχόλια και επιλύοντας όποιες πιθανές απορίες δημιουργηθούν. Πλέον, θα είναι έτοιμοι και πλήρως εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να την υλοποιήσουν.

Ο κλάδος του τουρισμού αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, με το ενδιαφέρον των τουριστών να παραμένει αναλλοίωτο – αν όχι αυξανόμενο – τα τελευταία χρόνια. Τα τελευταία χρόνια τα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων έχουν διαφοροποιήσει δραστικά τα δεδομένα για μια επιτυχημένη εμπορική στρατηγική μιας τουριστικής μονάδας. Ειδικά, ο κλάδος του digital marketing συνεχίζει να καθιερώνεται χρόνο με το χρόνο ως ένα κύριο εργαλείο online πωλήσεων και ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν και κλείνουν τις διακοπές τους διαδικτυακά. Έτσι, για τη βέλτιστη εμπορική αξιοποίηση και ανάπτυξη μιας τουριστικής επιχείρησης έχει γίνει πλέον μονόδρομος η άρτια και επιτυχής online παρουσία της (μέσω Website, OTAs, Social Media, Paid Ads κ.α.), με στόχο τη μακροχρόνια βιωσιμότητα και κερδοφορία της.

Με εύστοχες online διαφημίσεις και με ευνοϊκές συνεργασίες με OTAs ένα ξενοδοχείο μπορεί να προσεγγίσει ένα αυστηρά στοχευμένο κοινό, με ένα άρτιο website και ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές μπορεί να τους μετατρέψει σε πελάτες, ενώ με μια συνολικότερη στρατηγική digital marketing μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση του συνόλου των ενεργειών του και να ενισχύσει όχι μόνο την προβολή και το πελατολόγιό του, αλλά ακόμα και το retention και το customer lifetime value, ισχυροποιώντας έτσι τη θέση της τουριστικής αυτής μονάδας σε βάθος περισσότερων της μιας ή των δύο σεζόν.

Το πρόγραμμα  έχει σχεδιαστεί ώστε να εφοδιάσει τους ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων, τους ανθρώπους που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης αυτών και φυσικά όσους θέλουν να ξεκινήσουν να ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο, με ένα ευρύ φάσμα θεωρητικών αλλά κυρίως πρακτικών γνώσεων που σχετίζονται με την online παρουσία και προώθηση ενός ξενοδοχείου. Έτσι, κάθε συμμετέχοντας θα είναι σε θέση να ορίσει και να κατανοήσει μια ευρύτερη στρατηγική digital marketing, καθώς και να υλοποιήσει ή να εποπτεύει μεμονωμένες ενέργειες ψηφιακής προβολής, που θα συνθέτουν τη γενικότερη τακτική της μονάδας. Όλα αυτά θα ενταχθούν σε ένα γενικότερο πλαίσιο ψηφιακής εμπορικής πολιτικής και τη σχέση της με τις παραδοσιακές μεθόδους.

Το Γραφείο Δικτύωσης & Σταδιοδρομίας λειτουργεί με σκοπό να γεφυρωθεί το κενό που υπάρχει μεταξύ των φοιτητών που έχουν ολοκληρώσει την εκπαίδευσή τους και των εταιριών που δυσκολεύονται να βρουν στους σημερινούς αποφοίτους τις δεξιότητες που θεωρούν απαραίτητες. Σήμερα το Γραφείο Δικτύωσης & Σταδιοδρομίας  συνεργάζεται με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, οι οποίες απευθύνονται οι ίδιες, κάθε χρόνο, στην Epsilon Net και ζητούν να προσλάβουν αποφοίτους της.

Το Γραφείο Δικτύωσης & Σταδιοδρομίας παρέχει δικτύωση και συμβουλευτική υποστήριξη σε όλους τους φοιτητές και τους αποφοίτους ή/και τους επαγγελματίες, οι οποίοι στοχεύουν στην έναρξη της σταδιοδρομίας τους, στην επαγγελματική αλλαγή ή και στην επαγγελματική ανάπτυξη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Αναλυτικά οι υπηρεσίες που παρέχει:

  • Δικτύωση
  • Παρακολούθηση Αγοράς Εργασίας και Ανακοίνωση Θέσεων Εργασίας
  • Θέσεις πρακτικής άσκησης σε επιχειρήσεις
  • Ενημέρωση για Ημερίδες Καριέρας ώστε να έρθουν οι φοιτητές σε άμεση επαφή με εκπροσώπους οργανισμών και επιχειρήσεων και να γίνει η διασύνδεση των υποψήφιων εργαζομένων με τους μελλοντικούς εργοδότες τους.
  • Συμβουλευτική σταδιοδρομίας (career counseling)
  • Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας (Start up)
  • Συμβουλευτική επιλογής σπουδών
  • Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και συνοδευτικής επιστολής σύμφωνα με διεθνή πρότυπα

Ολοκληρώνοντας το παρόν πρόγραμμα, θα είναι κανείς σε θέση είτε να διαχειριστεί την online προώθηση και να αξιοποιήσει επαρκέστερα την τουριστική του μονάδα εμπορικά, είτε να ελέγχει και να καθοδηγεί σαφώς αρτιότερα τους συνεργάτες/υφιστάμενους που θα έχουν αναλάβει τους τομείς αυτούς.

Θα μπορεί να εργαστεί σε:

  • Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό
  • Camping – Κατασκηνώσεις
  • Catering
  • Επισιτιστικές μονάδες
  • Τουριστικές επιχειρήσεις

Οι διδάσκοντες του προγράμματος συνδυάζουν πλούσια εκπαιδευτική διαδρομή και εξειδίκευση στα πεδία της φιλοξενίας και της εστίασης, καθιστώντας το πρόγραμμα μοναδικό στην παροχή εξειδικευμένων και σύγχρονων γνώσεων. Το έμπειρο ακαδημαϊκό προσωπικό του Κολεγίου, πιστοποιημένο για την αριστεία του στην διδασκαλία από το Northampton University, μεταφέρει στους φοιτητές τις πιο σύγχρονες διοικητικές πρακτικές που ακολουθούνται στον πραγματικό επιχειρηματικό κόσμο και τους υποστηρίζει να εφαρμόζουν τις γνώσεις που αποκτούν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στην πράξη.

Το Digital Marketing πλέον δεν αποτελεί το μέλλον για την άρτια και αποτελεσματική παρουσία και προβολή μιας επιχείρησης, αλλά απαραίτητο πυλώνα ενός γενικότερου πλάνου προώθησης. Συνεπώς, κάθε στέλεχος στον κλάδο του Marketing και επιχειρηματίας οφείλει να είναι εξοικειωμένος με τα βασικά εργαλεία του Digital Marketing. Σε αυτά τα πλαίσια, η ομάδα των καθηγητών του Epsilon College, συνδυάζοντας πλούσια εργασιακή εμπειρία και ακαδημαϊκή κατάρτιση, θα σας προετοιμάσει πλήρως, ώστε να είστε σε θέση να αντιλαμβάνεστε, να αξιολογείτε και να υλοποιείτε ενέργειες σε όλα τα βασικά κανάλια Digital Marketing, χαράσσοντας και εκτελώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική πωλήσεων, μέσα από το πλήρως εξ’ αποστάσεως πρόγραμμα «Diploma in Hotel Commercial Development» διάρκειας 80 ωρών. Μη χάσετε αυτή την ευκαιρία να εμπλουτίσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας!

Θάνος Μπερτές

Είπαν για εμάς

Δημήτρης Θεοχάρης

Talent Acquisition Team Leader at Netcompany-Intrasoft

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα HRM του Πανεπιστημίου του Northampton, το οποίο προσφέρεται στην Ελλάδα από τον φορέα Epsilon College, μου έδωσε τη δυνατότητα να θεωρητικοποιήσω την εργασιακή μου εμπειρία και να ενισχύσω τις δεξιότητές μου.Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα ανταποκρίνεται άριστα στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, ενώ απαντά και στις προκλήσεις του τομέα ανθρώπινου δυναμικού. Το άριστα καταρτισμένο ακαδημαϊκό προσωπικό σε συνδυασμό με τον επικαιροποιημένο και σύγχρονο οδηγό σπουδών αποτελούν εγγύηση και κλειδι επιτυχίας για κάθε νέο φοιτητή του προγράμματος.

Ουρανία Χάλαρη-Νίτσικα

HR Manager Raben INTERTRANS AE

Ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών HRM του Northamphton University, και πιστεύω ότι έκανα την πιο σωστή επιλογή. Ένα ευέλικτο πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στην πραγματικότητα της αγοράς και με εξαιρετικούς καθηγητές.

Μαρία Μακαρά

Kounoupis & Co, Operations Manager – MA Human Resource Management

Epsilon Net College is exceptional.
The course material and allocation of tasks helped make studying engaging and feasible. Being entirely online, the weekly classes were an excellent method for keeping involved. The course information was excellent and presented in a clear and easy-to-follow way. Despite being fully remote, I received exceptional student support. Having the ability to resubmit assignments multiple times using Turnitin was beneficial. The lectures were recorded, allowing me to review them in case I missed any.

Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου

Customer Success Representative, Epsilon Net Group – MBA

Earning my Master of Business Administration from the University of Northampton through Epsilon College was a transformative experience. While the master itself challenged me academically, I wouldn’t have navigated it as smoothly without the support and guidance Epsilon College provided. Their dedicated staff was always available to answer questions, offer guidance, and ensure I had the resources necessary to succeed. They truly went above and beyond to support my personal and academic growth, fostering a learning environment that allowed me to achieve my goal. Finishing my MBA, was one of the most beautiful yet most challenging experience I ever had.

Χρυσόστομος Φανόπουλος

Accounting Manager στην εταιρεία Makios Logistics, H.I.G Group – MSc Accounting and Finance

Αποφάσισα να παρακολουθήσω ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξ αποστάσεως μετά από αρκετά χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στο χώρο , αρωγός στην απόφαση μου αυτή ήταν το Epsilon College το οποίο με παρότρυνε να το παρακολουθήσω χωρίς να χάνω χρόνο από το καθημερινό μου πρόγραμμα.


Οι έμπειροι καθηγητές με βοήθησαν με τις σύγχρονες πρακτικές εκπαίδευσης και διδασκαλίας όπως αρμόζει σε ένα καινοτόμο μεταπτυχιακό με εφαρμογή στην Λογιστική και Χρηματοοικονομική.


Το πανεπιστήμιο του Northampton από τα καλύτερα πανεπιστήμια στον κόσμο δίνει μεγαλύτερη αξία στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα και στην επιλογή που έκανα για το Epsilon College

Ζερβάκη Αριάδνη

Co-Owner at Accounting Office Zervaki-Trochalakis GP / Payroll Consultant – MA Human Resource Management

Ο τομέας του HR αποτελεί για εμένα έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της σύγχρονης επιχειρηματικής δραστηριότητας. Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον η σωστή διαχείριση του προσωπικού είναι μέγιστης σημασίας.


Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφάσισα να κάνω το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων του Epsilon College. Ένα από τα βασικά προνόμια είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης τόσο σύγχρονης όσο και ασύγχρονης, κάτι που δίνει το πλεονέκτημα σε όλους τους εργαζόμενους που επιθυμούν να εξελίξουν τις γνώσεις του να το τολμήσουν.


Άκρως επικαιροποιημένο εκπαιδευτικό υλικό, εναρμονισμένο με της τρέχουσες εξελίξεις στο χώρο του HR. Οι καθηγητές του προγράμματος άρτια καταρτισμένοι, με άριστο ακαδημαϊκό επίπεδο, πάντα διαθέσιμοι και πρόθυμοι να μας βοηθήσουν και να μας συμβουλεύσουν.


Η δε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Northampton προσθέτει αξία στον τίτλο των Μεταπτυχιακών Σπουδών στο HR.

Αλέξανδρος Τσάτσος

Accounting and Finance Consultant – MSc in Accounting & Finance

Το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Master of Science in Accounting and Finance μου έδωσε όλα τα απαραίτητα εφόδια για να κατανοήσω σύνθετες έννοιες λογιστικής και χρηματοοικονομικής και αποτελεί ένα σημαντικό εφόδιο για την επαγγελματική μου εξέλιξη. Η επικοινωνία μου με τους διδάσκοντες, το προσωπικό του Πανεπιστημίου και του κολλεγίου ήταν εξαιρετική και ήταν πάντα πρόθυμοι να απαντήσουν άμεσα σε όλες τις απορίες μου.

Αλεξάνδρα Λύρα

Chief HR Officer, Streem Global, H.I.G. Group – MA Human Resource Management

H επιλογή του κατάλληλου μεταπτυχιακού προγράμματος, ήταν μία απόφαση που με απασχολούσε αρκετό καιρό. Όταν ενημερώθηκα για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Master in HR του Northampton University, γρήγορα πείστηκα, ότι θα ήταν προς όφελός μου, να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο.
Από την αρχή μέχρι και το πέρας των σπουδών μου, η εμπειρία ήταν εξαιρετική!


Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, ένας νέος επαγγελματίας στον τομέα του HR, έχει την ευκαιρία να αποκτήσει όλες τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις και εφόδια, που απαιτούν οι σύγχρονες πρακτικές διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού.


Από την άλλη μεριά, τα έμπειρα στελέχη του χώρου, μπορούν να αποκτήσουν και το θεωρητικό υπόβαθρο γνώσεων (τα διάφορα θεωρητικά μοντέλα, τις στρατηγικές HR, τα διαθέσιμα εργαλεία και μεθοδολογίες κ.α.) αλλά και να γνωριστούν και συνεργαστούν με άλλα καταξιωμένα στελέχη του χώρου.


Τέλος, το μοντέλο της απομακρυσμένης παρακολούθησης των διαλέξεων, σίγουρα συμβάλει θετικά στην όλη εκπαιδευτική εμπειρία, με δεδομένο το απαιτητικό πρόγραμμα εργασίας που οι περισσότεροι έχουμε.

Έλενα Μανουρά

Consultant – MBA

Με το πέρας του μεταπτυχιακου πρόγραμματος MBA από το πανεπιστήμιο του Northampton ωφελήθηκα από ένα τρομερά σύγχρονο μοντέλο εκπαίδευσης , καθηγητές με υψηλό γνωστικο επίπεδο και εμπειρία. Έχω περισσότερες επαγγελματικές προοπτικές και ανέπτυξα το δίκτυο γνωριμιών μου.

Σταυρος Μαρδάκης

Senior Payroll Specialist, Dixons South East Europe – MA Human Resource Management

As a Master of Arts in HR graduate, I can confidently say that the program has given me a comprehensive understanding of the field of human resources. The courses were well-designed and covered a broad range of topics, including employee relations, recruitment, and compensation.

The professors were knowledgeable and approachable, and were always available to answer my questions. The program also provided numerous opportunities for professional development, including internships and networking events.

Overall, the Master of Arts in HR program has prepared me well for a career in human resources, and I would highly recommend it to anyone looking to advance in this field.

Εγκαταστάσεις

Επικοινωνία

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου για το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει.

    M Masters D Diplomas B Bachelors