Φόρτωση Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

  • Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.

Νέες καταναλωτικές τάσεις στην εποχή μετά την πανδημία

17 Τρ Οκτώβριος 2023 18:00 - 20:00

Δωρεαν Online Σεμινάριο με θέμα : “Νέες καταναλωτικές τάσεις στην εποχή μετά την πανδημία”

Περιγραφή:

Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε αντιμετωπίσει πολλές και σημαντικές αλλαγές στη ζωή μας, λόγω της απρόσμενης εμφάνισης της πανδημίας του Covid-19. Ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα, έχουμε γίνει και διαφορετικοί ως καταναλωτές. Ποιες είναι, όμως, οι αλλαγές που έχουν συμβεί στις καταναλωτικές συνήθειες; Τι αγοράζουν πια οι καταναλωτές, από πού και με ποιους τρόπους;

Οι εισηγητές θα καλύψουν θέματα όπως :

  • Με ποιους τρόπους επηρέασε η πανδημία την αγοραστική συμπεριφορά;
  • Ποια τα βασικά διδάγματα για τον τρόπο που σκέφτεται και λειτουργεί πλέον ο καταναλωτής;
  • Ποιες οι κυρίαρχες τάσεις στο marketing σήμερα;
  • Ποια εργαλεία μπορεί να εξασφαλισθεί η αποτελεσματική σχέση με τον πελάτη σε ένα ψηφιακό περιβάλλον που αλλάζει δυναμικά;

 

Η ημερίδα με τίτλο «Νέες καταναλωτικές τάσεις στην εποχή μετά την πανδημία» που οργανώνει το Epsilon College την Τρίτη 17/10 στις 18:00, φιλοδοξεί να δώσει χρήσιμες απαντήσεις, σκιαγραφώντας το αναδυόμενο τοπίο του marketing στη μετά-Covid εποχή.

 

Ομιλητές

Δρ Νίκος Κιτωνάκης, Ακαδημαϊκός Επικεφαλής MBA, Epsilon College, «Με ποιους τρόπους επηρέασε η πανδημία την καταναλωτική συμπεριφορά: διδάγματα και διαπιστώσεις»

O Δρ. Νίκος Κιτωνάκης είναι διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε θέματα διεθνών επενδύσεων. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ως στέλεχος εισηγμένων εταιριών. Έχει υπηρετήσει ως ειδικός επιστήμονας στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και ως Αν. Διευθυντής του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος ερευνητικών έργων, ενώ διαθέτει μακρά εκπαιδευτική εμπειρία. Από το 2021, είναι Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος στο ΜΒΑ του Epsilon College.

Βικτωρία Κωστούλα, Digital Account Manager, Digital4U

Η Βικτώρια ασχολείται με το Performance Marketing & Account Management και είναι στην ομάδα μας εδώ και 4 χρόνια. Έχει σπουδάσει στην Αγγλία πάνω στο Μάρκετινγκ & Διοίκηση Επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα έχει αποκτήσει Bachelor από το University of Southampton & Master πτυχίοo από το Bayes (Cass) Business School στο Λονδίνο. Δούλεψε για 3 χρόνια σε marketing savvy εταιρείες στο Λονδίνο, όπου διαχειριζόταν πάνω από 3 εκατομμύρια διαφημιστικό μηνιαίο budget σε διεθνές επίπεδο. Στην Digital4U διαχειρίζεται καθημερινά το ευρύ πελατολόγιο της το οποίο περιέχει μεγάλα brands με στόχο την ανάπτυξη τους και την αύξηση του online τζίρου τους.

Θάνος Μπερτές, Performance Driven Digital Marketing Strategist

Ο Θάνος Μπερτές διαθέτει σχεδόν 15 έτη εμπειρίας στον κλάδο του Digital Marketing, έχοντας ειδικευτεί κυρίως στο Performance Marketing και στο Digital Marketing Strategy. Έχει βοηθήσει περισσότερες από 250 επιχειρήσεις και eshops να εκπληρώσουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να επιτύχουν μια ισχυρή και κερδοφόρα παρουσία στο διαδίκτυο, μέσα από μια άρτια και ολοκληρωμένη στρατηγική online προβολής. Όλα αυτά τα χρόνια έχει διαχειριστεί περισσότερα από 7 εκατομμύρια ευρώ σε διαφημίσεις στη Google, το Facebook και το Instagram για λογαριασμό πελατών του, έχοντας δημιουργήσει πολλαπλάσιους τζίρους. Από το 2018 ξεκίνησε να διδάσκει σε μεταπτυχιακά και προπτυχιακά προγράμματα, πραγματοποιώντας παράλληλα εκπαιδεύσεις σε εταιρείες, digital agencies και μεμονωμένους επιχειρηματίες, βοηθώντας τους να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες

 

Για την δωρεάν ημερίδα δηλώστε συμμετοχή εδω

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
17 Τρ Οκτώβριος 2023
Ώρα:
18:00 - 20:00

Διοργανωτής

M Masters D Diplomas B Bachelors